Skip to content

onverwachte energie

29 juli 2005

Ik heb niet iemand die van deadlines houdt. Kan er ook niet heel erg goed tegen. Maar ik heb wel termijnen nodig om ergens naartoe te werken. Maar wat me de afgelopen week allemaal gelukt is, gaat alle verwachtingen – vooral die van mezelf! – te boven.
20 uur op mijn nieuwe baan werken, diverse ritjes richting opslag om box te huren, twee middagen 3 postwijken (mijn eigen en 2 vakantiewijken) rijden, en verder zo ongeveer ieder overgebleven uur in de winkel aan de sjouw om alles in dozen in te pakken en op te ruimen. Morgen de grote ‘last push’ met de hulp van schoonbroer en -zus. Wandpanelen en vloer afbreken, grof vuil naar de stort rijden en alle spullen naar de opslagbox brengen. Maar dan zijn we er ook echt vanaf en kan ‘de rust’ beginnen. We hebben het verdiend. 😉

2 reacties leave one →
  1. Arjan permalink
    2 augustus 2005 15:18

    En ja hoor: de laatste deadline heb je ook nog gered: heel de winkel leeg op 1 augustus! Je word nog eens goed in deadlines, misschien kun je nog wel eens journaliste worden… rustig beginnen bij de Waalwijker (meer info bij Patrick nr. 2, zie briljantje.nl).
    Nog bedankt voor de overheerlijke Chinese maaltijd en de “Enos”-nepplanten (mijn onderburen weten nog niet dat het neppers zijn en we hebben al weddensschappen lopen over hoe lang de planten goed blijven… ik ga winnen, ik voel ‘t…..
    Als we volgende week moeten helpen met het leeg ruimen van het huis, horen we het wel hè. Misschien kan het zolang in een leegstaand winkelpandje gestald worden…. succes !

  2. patrick permalink
    3 augustus 2005 10:00

    KEY KEY KEY KEY KEY
    Ah een gratis maaltijd en bloemdecoratie; had dat dan eerder gezegd ; had ik mijn kinderen ook mee kunnen nemen naar de winkelontmanteling.

Geef een reactie

