Skip to content

reactiespam

2 augustus 2005

Zo, de spammers hebben ook een druk weekend gehad. Daarom heb ik toch maar een beveiliging op de reacties gegooid. Je kunt je registreren/een TypeKey account gebruiken om te reageren. Geen TypeKey? Dan kun je nog steeds reageren, maar moet je even mijn goedkeuring afwachten alvorens je reactie daadwerkelijk verschijnt. Jammer dat het zo moet, maar ik heb geen zin om iedere keer al die spamzooi te moeten deleten.

6 reacties leave one →
  1. 3 augustus 2005 09:09

    eens kijken of het nu wel lukt, want gisteren ging het nog niet helemaal goed met dat typekey.

  2. petje permalink
    3 augustus 2005 09:14

    het werkt!!!

  3. patrick permalink
    3 augustus 2005 09:56

    Goh en nu maar afwachten of ik door de ballotage-cie kom…

  4. patrick permalink
    3 augustus 2005 09:57

    anders probeer ik het zo
    KEY KEY KEY KEY KEY

  5. 3 augustus 2005 12:26

    Eens kijken of het mij nu ook lukt…..
    En dat is dus zo als je dit kunt lezen.🙂
    CU

  6. 6 augustus 2005 10:46

    tsja, petje is druk, dus dan duurt het even voor ze tijd heeft om de zegjes goed te keuren, maar bij deze…🙂

Geef een reactie

