Skip to content

lowlands…hoe was het…

22 augustus 2005

Bovenal vermoeiend, maar dan wel op een goeie manier. Thuisgekomen kan je geen stap meer zetten, maar je weet dat je een heel erg lekker weekend achter de rug hebt en dat je zonder enige twijfel volgend jaar weer gaat. Alleen… als je tov vorig jaar zo’n 1,5 uur vroeger vertrekt en maar liefst 2 uur later thuiskomt… Lowlands is zo goed in elkaar gezet, bedacht en georganiseerd. Waarom gaat de aan- maar vooral de afvoer van mensen dan zo moeizaam?
Wachten om aan een lang weekend Lowlands Paradise te beginnen vind ik niet erg, maar dat we er maar liefst 3 uur over hebben gedaan om het parkeerterrein af te komen en vervolgens nog ruim een uur om de dijk af te komen, dan zakt mijn humeur toch wel een paar graden. Zeker als je dan ook nog eens in de avondspits beland. Maar eenmaal thuis is die ellende heel snel weer vergeten, veel sneller dan al die geweldige bands en leuke dingen die we gehoord, gezien en gedaan hebben.
Even in vogelvclucht:
Uiteraard een heel dikke thumbs up voor mijn vrienden van 2nd Place Driver, was ik heel erg blij met de invalbeurt van Racoon, heb ik genoten van het weer en lekkere eten, voor mijn doen weinig, maar goed geslapen, vond ik Editors en The Futureheads twee erg fijne nieuwe bandjes, bewees Kaiser Chiefs dat hun show niet slechts een kunstje is maar ook in de Alpha overeind blijft, snap ik nog net zo weinig van de Pixies live als op mijn 15e, ben ik onverwacht loos gegaan in de Silent Disco, baal ik er van dat ik de titel/uitvoerende niet weet van het paatje waarop dat gebeurde, heb ik samen met elmo flink lol gehad en ben ik voor de zoveelste keer weer verliefd gewordne op mijn mannetje! Lowlands is fijn!!!

No comments yet

Geef een reactie

