Skip to content

evaluatie

24 augustus 2005

Na ongeveer een maand werken, was het tijd voor een evaluatiegesprek. Ik was er toch wel een beetje zenuwachtig voor. Want ja, hoewel ik het er erg naar mijn zin heb, kan het altijd zijn dat mijn werkgever er heel anders over denkt.
Maar nee, heel tevreden was de manager. Ze heeft alle vertrouwen in me. Hoewel ik nog niet aan alle taken toe ben gekomen, was het evaluatieformulier erg positief. Joepie!!!
En na 3 jaar heb ik eindelijk weer eens een loonstrook gekregen. Is ook leuk. Misschien inlijsten?

No comments yet

Geef een reactie

