Skip to content

’t is stil

18 september 2005

Ja…ehm…op de eoa manier komt het er niet van om regelmatig te loggen. Ik heb al zo weinig tijd om achter de computer te gaan zitten, dat het met ophalen en lezen van email dan meestal wel is gebeurd.
Er komt nog bij dat mijn ftpprogje niet meer werkt en ik dus eigenlijk een nieuw moet hebben. Balen!
En het lukt me niet om foto’s van mijn camera op de mac te zetten, omdat ik in de verhuis van de winkel het usb-kabeltje ben kwijt geraakt. Daar baal ik nog het meest van!!! Nou hebben we gisteren wel even bij Dixons gevraagd wat zo’n kabeltje kost, maar voor € gaan we toch nog maar een keer heel goed zoeken. Ik snap he took niet. Ik heb zo mijn best gedaan om alles bij elkaar in dozen te doen. Alle computer, scanner, printer, etc kabels zaten bij elkaar in een doos. Netjes opgerold, tie-wrapje er omheen, maar net dat ene kabeltje zit er op miraculeuze wijze niet bij. En ga dan maar eens zoeken waar het wel is. Maar ik moet het nutoch wel heel snel gaan vinden, want mijn geheugenschijfjes zijn vol. Fotograferen lukt dus voorlopig ook niet.
Anyway, druk, druk, druk met vanalles en nog wat en aan het eind van de dag heb ik nog steeds het idee dat ik een hoop niet heb kunnen doen. Het is tijd voor wat orde en rust in ons leventje.

3 reacties leave one →
  1. 20 september 2005 13:57

    Ja zo zie je maar weer waar we tegenwoordig zijn zonder kabeltjes en pc…. ik herken het euvel!
    Zit nu al 10 weken zonder pc, heb m’n foto’s bij een vriend op cd moeten laten zetten omdat mijn kaartje ook vol zat…
    Kortom: it sucks!
    Succes met zoeken!

  2. 22 september 2005 08:38

    2 dingetjes;
    wat camera heb je en wat voor geheugenkaartjes gebruik je?
    Voor een scheet en drie knikkers heb je nl al een usb card-readertje. Oh en een ftp programmaatje; zoek even op ‘Fetch’ en anders mail ik je het wel. Voor Classic he?

  3. 22 september 2005 22:05

    camera is een olympus camedia c-1 zoom met sdsm card. we hadden idd ook al naar zo’n cardreadertje zitten kijken.
    en ik had totnutoe fetch, maar sinds ik de g4 ook voorzien heb van osx, wil die onder classic niet meer draaien. te oude versie ws.

Geef een reactie

