Skip to content

frutselen

22 september 2005

In een rap tempo begint het fenomeen atc bekendheid te krijgen in NL. Ja, met internet en email gaat dat erg snel. Op de Kreadoe vorige week liepen zelfs al mensen met een schoenendoos vol om te ruilen. Wel jammer dat er ook meteen weer een aantal hobbyleverancier sop zijn gedoken om kant en klare achtergrondjes op de markt te brengen. Zo blijft er weinig over van de eigen kunstzinnige creativiteit die de basis vormt van het atc-idee. Maar goed, dat soort commercie is toch niet te voorkomen. Er moet tenslotte geld verdiend worden.
Ik wilde jullie even kennis laten maken met mijn eerste schreden op het atc gebied. Uiteraard allemaal helemaal zelf gemaakt, niks geen kant en klare spulletjes. Ben er best trots op, al zijn ze dan al wel weer bijna 2 maanden oud. Door de drukt emet mijn nieuwe baan heb ik niet echt veel tijd gehad om te frutselen, maar dat gaat veranderen. Mijn hobbybureau is bijna af (schuren, verven, nieuwe greepjes, etc) en dan kan ik weer aan de gang. En dat is hard nodig, want ik mis het gefrutsel heel erg.
Op deze flickr-page staan foto’s van mijn eerste atc’s. En?

No comments yet

Geef een reactie

