Skip to content

nachtelijke sms

25 september 2005

Echt, afentoe heeft die zus van mij een megabord voor d’r kop! Afgelopen nacht, we waren net in die eerste ontspannen slaap, kreeg ik om 00:50u een smsje van zuslief. Alhoewel…lief?… Oohw, dan weet je even echt niet waar je bent als die gsm begint te ratelen. Bah! dus ik sms boos terug dat wij al sliepen en dat ze ons wakker heeft gemaakt. Weg die telefoon en ogen weer dicht…slaap… En net op het randje van terug in slaap vallen, weer geratel. Stuurt ze een smsje terug: sorry. ik dacht niet dat je wakker zou worden van een smsje………ARGH!!! En bedankt, hoor.
Op het moment dat ik het smsje terugstuurde, bedacht ik nog: “zul je zien dat ze dadelijk weer smst om sorry te zeggen. nee, dat zal ze toch wel snappen.” Ik ken mijn zusje soms iets tè goed. En het lullige is, ik heb haar een tijdje teurg ook al gezegd dat ze niet ’s nachts moest sms-en, want onze gsm’s liggen op het nachtkastje en dan wordt je er dus hartstikke wakker van als dat ding ineens een deuntje de kamer instuurt. Is blijkbaar niet echt blijven hangen.

No comments yet

Geef een reactie

