Skip to content

peux nerveux

27 september 2005

Vanmiddag moet ik voor het eerst naar een bijeenkomst uit naam van mijn werkgever. Het is een bijeenkomst voor financieel medewerkers over een van de computerprogramma’s waar we mee werken. Ben heel benieuwd. Ook omdat het een programma is, waar ik nogal wat kritiek op kan verzinnen. Maar ach, volgens mij is geen enkel prog ideaal, tenzij je het helemaal alleen voor jou laat bouwen. Dus ik hoop dat ik wat handige tips krijg van de gebruikersvereniging en mijn collega’s.

No comments yet

Geef een reactie

