Skip to content

uitwaaien

29 september 2005

Als kind ging ik altijd met mijn ouders op vakantie in Zeeland, Renesse om precies te zijn. Vanaf mijn 12e gingen we op vakantie naar de Ardennen. En ook met uitstapjes bleven we meestal bezuiden de rivieren hangen. En zo kan het dus gebeuren dat ik dit weekend een dubbelpremiere ga beleven wat weg in eigen land betreft. We gaan een weekendje naar de Wadden. En zo zal ik dit weekend voor het eerst van mijn leven over de Afsluitdijk gaan om vervolgens in Harlingen de boot naar Terschelling te pakken. Ook dat eiland, of welk waddeneiland dan ook, heb ik nog nooit bezocht.
Ok, we moeten er morgen wel heel vroeg voor uit bed, want om 6u gaan we rijden, maar ik kijk er ontzettend naar uit. Met het vooruitzicht van een zonsopgang of -ondergang over zee maak je me sowieso wel blij. En zo aan het begin van de herfst is er vast ook nog wel een stevige wind die ons even lekker alle zorgen uit de kop kan waaien.

2 reacties leave one →
  1. 3 oktober 2005 14:48

    Was het fijn?

  2. 5 oktober 2005 22:47

    het was heel goed! foto’s volgen zsm. ik heb het usbkabeltje van mijn camera iig donderdag nog gevonden.

Geef een reactie

