Skip to content

verfinspiratie

13 oktober 2005

Laatst liep ik de bieb maar eens binnen. Ik had na lange tijd weer zin in leesvoer. Met twee romans, een luchtfotoatlas en twee interieurboeken kwam ik thuis. Op de pakkende titel en kleurrijke foto’s uitgekozen boek “durf verf” blijkt een schot in de roos te zijn. Ik heb het boek al verschillende keren doorgekeken en al heel wat inspirerende ideeën opgedaan voor de diverse kamers in huis. Het boek is gevuld met tips & tricks, ideeën en technieken, ontwerpen en opdrachten van Zweeds kleurexpert Per Nimér.
Ik ben niet echt bang voor kleur in mijn huis, maar heb altijd wat moeite met hoe en/of waar het aan te brengen. Vind het ook altijd best moeilijk om aan schilderwerk te beginnen. Maar met de uitleg en foto’s in dit boek kan ik jaren vooruit. Het is echt zo gaaf wat die man allemaal met verf weet te bereiken. En het is echt niet moeilijk. Bij veel van de projecten heb je de neiging om te denken: “dat ik daar zelf niet opgekomen ben”.
Ik kan niet echt een goede link vinden, maar voor de liefhebbers wel het ISDN-nr: 90-209-5562-4 ; uitgeverij Lannoo. Ik heb iig al plannen voor de slaapkamer, de hal en de woonkamer.

No comments yet

Geef een reactie

