Skip to content

fotomodel?!?

14 november 2005

Nee, een Kate Moss of Naomi Campbell zal ik nooit worden. Al was het alleen al voor mijn gewicht. šŸ˜‰ Maar poseren is gewoon niet mijn ding. Niet dat ik altijd voor een camera wegduik, hoor. Maar dan gaat mijn voorkeur toch wel uit naar spontane kiekjes.
Toch zijn we gisterenmiddag naar de Roestelberg geweest om een serie foto’s te maken. Mijn schoonmoeder wordt binnenkort 65 en het leek me wel leuk om haar een ingelijste foto van ons 2en te geven. Die heeft ze tenslotte nog niet. Mijn zusje gewapend met camera en wij in het zand, op een boomstam, tegen een boom, tussen de heide, in een boom…..”wel lachen, he”… Is niet echt handig op een drukke zondagmiddag. Tig keer wachten tot er weer een kind, hond of paard uit beeld is. En ondertussen al die mensen daar maar kijken en grinniken. Maar ja, als je zo’n fotosessie kan doen in een heerlijk herfstzonnetje en kan afsluiten met warem chocomel en apfelstrudel, dan hoor je mij niet klagen.
We hebben aardig wat foto’s gemaakt, dus daar zitten vast wel een paar inlijstwaardige kiekjes tussen. Dan nog even beslissen over het formaat, af laten drukken, lijst uitzoeken en klaar is het cadeau.

No comments yet

Geef een reactie

