Skip to content

een nieuwe onderneming?

5 december 2005

Sommige vriendjes en vriendinnetjes was het via via al ter ore gekomen, dus ik kan hier niet achterblijven. Petje gaat mama worden! En Armad natuurlijk papa!!! Na bijna 2 jaar ‘ploeteren’ gaat onze kinderwens eindelijk in vervulling. Volgens planning is het volgend jaar 18 juni 2006 zover. En laat dat nou toevallig ook Vaderdag zijn. Mooi toch!
Voorlopig ben ik nog een beetje weinig op mijn log te vinden, omdat ik dagelijks een gevecht voer met de hormonen die mij vooral heel misselijk en moe maken. Maar, hoe vervelend ik me daar ook door voel, het is voor een heel goed doel!

7 reacties leave one →
  1. Jolanda permalink
    5 december 2005 20:33

    Ik vroeg me al af wanneer je dit grote nieuws hier zou gaan melden: vandaag dus!!
    Heel veel succes met de hormonen, geniet van deze tijd!!
    Groetjes,
    Jolanda

  2. 5 december 2005 21:43

    en natuurlijk ook hier, Gefeliciteerd!

  3. 6 december 2005 00:38

    Gefeliciteerd!!

  4. 6 december 2005 10:13

    Hee Anja! Gefeliciteerd meid! Ik had al eerder een felicitatie achtergelaten, maar die zie ik niet terug… Ik weet hoe je je voelt, ik heb ook niet zo’n fijne zwangerschap gehad, maar je wordt dubbel en dwars beloond! Ik geniet weer helemaal opnieuw van dat kleine mannetje :o)
    En Armad natuurlijk ook gefeliciteerd!

  5. 7 december 2005 16:53

    Gefeliciteerd aanstaande mama & papa!

  6. 12 december 2005 12:24

    We wisten het al even maar nogmaals : geweldig hoor meis en ik hoop dat de misselijkheid wat minder wordt !
    Kiek

  7. 19 december 2005 20:20

    Hoi Anja en Armad!
    Wat ontzettend leuk!!!
    Gefeliciteerd en geniet er van!
    Groetjes Diana

Geef een reactie

