Skip to content

olympische bekende

8 januari 2006

Toch is het best gaaf als je dan in de krant en op tv ineens een oud-dorpsgenote tegenkomt. Ik kreeg atletiekles van haar moeder en heb later volgens mij ook nog wel eens samen met haar getraind. Ik was niet echt sporief en heb maar een jaartje of 2 op atletiek gezeten. Zij was wel supersportief en bleef verdergaan in de atletiek.
Zo afentoe las ik wel eens in de krant dat ze weer een goede prestatie had neergezet. Als ik het goed onthouden heb was ze op zeker moment zelf een van ’s lands beste speerwerpers.
En nu gaat Kitty van Haperen met het bobteam van Eline Jurgs naar de Olympische Winterspelen in Turijn. Echt goed!!! Stiekem ben ik nu ook best een beetje trots op haar. Ik ga haar dan ook zeker volgen op de Spelen in februari.

No comments yet

Geef een reactie

