Skip to content

laat geworden

9 januari 2006

Een nieuwjaarsreceptie is doorgaans niet echt interessant. Maar als Het is groen voor de livemuziek zorgt, mijn mannetje voor de techniek en vele vrienden zich onder de aanwezigen bevinden, wordt het een stuk aangenamer. En zo kan het ongemerkt heel laat worden. Zo laat dat je met een volle pizzamaag gaat slapen. Is normaal al niet echt aan te raden, maar in ‘mijn toestand’ echt funest voor de nachtrust. Maar het was gezellig en daar gaat het om.

2 reacties leave one →
  1. 10 januari 2006 14:35

    Pizza voor je gaat slapen is niet echt handig nee! Zeker niet met jouw last van maagzuur!! Toch maar Maalox Plus naast je bed leggen als je weer eens een gezellig feestje hebt😉

  2. 10 januari 2006 19:44

    Ik voelde me te bagger om nog te gaan. Compleet wrak na 2 dagen voetbalkantine. Misschien moet ik wat minder drinken;-)

Geef een reactie

