Skip to content

luchtbel

26 januari 2006

Ja, daar was het dan. Het gevoel alsof een hele grote luchtbel opsteeg in mijn buik. Zomaar…floep…in mijn buik. Ergens linksonder, maar duidelijk daar waar de baby zit en niet te verwarren met darmengeborrel. Eindelijk, ik heb er de afgelopen weken halsreikend naar uitgekeken. Daarom ging de afgelopen zwangermaand naar mijn idee ook zo langzaam. Maar nu was het echt zover. Ik heb ons beebje voelen bewegen. Als er vanaf nu iemand vraagt: “heb je al leven”, kan ik volmondig ja zeggen.
Lilypie Baby Ticker

4 reacties leave one →
  1. 27 januari 2006 10:35

    Leuk hè? Dat wordt vanaf nu zo’n vertrouwd gevoel!

  2. 27 januari 2006 10:59

    Hoe groot istie/ze nu dan?

  3. 28 januari 2006 20:55

    zo gemiddeld is een baby’tje van 20 weken 25 cm groot. dus zo ongeveer op de helft van de lengte die hij/zij bij geboorte zal hebben. maar dat zijn schattingen. omdat zo’n krummel lekker opgekruld in je buik zit, is ‘ie natuurlijk niet precies op te meten.

  4. 29 januari 2006 16:37

    Cool he als je dat voelt echt onbeschrijfelijk
    Geniet ervan ik weet er nog het fijne niet van. Maar ze zeggen als je het eenmaal gevoeld hebt het regelmatig gaat worden.
    Groetjesssssssss

Geef een reactie

