Skip to content

ziekjes

7 februari 2006

Mijn maag is het niet met me eens. Nou was ik dat ondertussen wel een beetje gewend. Al die hormonen in mijn lijf zorgen ervoor dat misselijkheid, brandend maagzuur en zo nu en dan spugen gewoon zijn geworden. Maar de laatste dagen is het wel heel erg. Ik voel me constant misselijk, heb heel de dag door braakneigingen en hoewel ik honger heb, is ieder hapje dat ik eet eigenlijk teveel. En om het ziektebeeld compleet te maken, heb ik ook nog wat koorts. Maar wat het nou is?
Iets verkeerds gegeten? Een virusje? Griepje? Het zal wel een kwestie zijn van uitzieken. En zorgen dat ik vooral veel blijf drinken.

No comments yet

Geef een reactie

