Skip to content

2e helft

12 februari 2006

Lilypie Baby Ticker
Vandaag ben ik 22 weken zwanger. Het begint op te schieten. Ik ga nog niet aftellen, daarvoor moet er nog teveel gebeuren. Maar ik ben wel serieus over de helft nu. Al houd ik er zeker wel rekening mee dat de zwangerschap langer dan 40 weken zal gaan duren. Zowel ik als de as papa waren destijds allebei van die latertjes.
En hoe gaat het ondertussen…? Nou, met ons kleine wensje gaat alles goed. Groeien en bewegen doet hij/zij als de beste. De plannen voor de babykamer beginnen een definitieve vorm te krijgen en de datum waarop het kamertje af moet zijn hebben we ook al geprikt. Maar verder gaat het eigenlijk slecht. Al voelt dat heel vervelend om te zeggen, want ik ben hoe dan ook reuzeblij met deze zwangerschap en dit wondertje dat ons eindelijk gegund is.
Maar ik ben nog steeds regelmatig misselijk, heb altijd wel last van maagzuur, moet nog best vaak spugen en heb nog weinig eetlust. Honger heb ik des te meer, want ja, de energie moet toch ergens vandaan komen. Maar het eten (en drinken) smaakt me niet en gaat ook niet in grote hoeveelheden. En ik ben moe, kan er heel moeilijk aan wennen dat ik bij alles wat ik doe mijn tempo moet halveren.
Wat dat betreft is het wel enigszins opbeurend dat ik over de helft ben en nog maar zo’n 18-20 weken hoef. Nog even doorzetten dus.

One Comment leave one →
  1. 12 februari 2006 20:28

    Heel herkenbaar. Je bent zo blij dat je zwanger bent, maar alle kwaaltjes vallen je tegen. Maar 1 ding is zeker: het gaat over!🙂

Geef een reactie

