Skip to content

pijntjes en kwaaltjes

16 februari 2006

Nadat de tijd van 16 naar 20 weken leek te kruipen, gaat het nu weer snel. Voor ik het weet is het weer zondag en zijn we alweer een week langer zwanger. Maar met het vorderen van de zs, komen er weer meer pijntjes en kwaaltjes om de hoek kijken. Sinds maandag heb ik nogal wat pijn in mijn bekken. En gisterenavond leek het er even op dat er iets uit de kom was. Dat was even schrikken, want de verhalen over bekkeninstabiliteit stemmen niet echt vrolijk.
Even langzaamaan weer in beweging proberen te komen en toen ging het weer. Vooralsnog denk ik niet dat het om bi gaat, maar om ‘gewone’ bekkenpijn. Dus zorgen dat ik in beweging blijf, niet al te overdreven natuurlijk. En mijn spieren soepel houden. Dus dadelijk op de fiets boodschappen doen en niet vastgeplakt blijven zitten op de bank. Hoe verleidelijk dat met de Olypische Winterspelen ook is.😉

No comments yet

Geef een reactie

