Skip to content

spontaan

16 maart 2006

Afentoe moet je uit de band springen. Of iig net iets anders doen als eigenlijk de normale gang van zaken is. En dus reis ik vrijdag naar mijn mannetje toe.
Werken bij een groot bedrijf kan blijkbaar zo zijn voordelen hebben. Want terwijl ik hier thuis in mijn uppie zit, is hij in Noordwijkerhout een paar dagen op kosten en initiatief van de baas aan het netwerken. Uiteraard in een veelsterren hotel met bar, fitness, sauna, zwembad, etc. Lekkere luxe, waar ik graag een graantje van meepik. Zo gezegd, zo gedaan. Even checken of er nog gereserveerd kan worden en dan boeken. En zo slapen wij vrijdagnacht weer met z’n tweetjes, maar dan wel redelijk onverwacht op een luxe hotelkamer aan zee. Hmmm, genieten!

One Comment leave one →
  1. 17 maart 2006 17:01

    Heerlijk! Lekker genieten, nu nog even met z’n tweetjes :O)

Geef een reactie

