Skip to content

dagje beurs

25 maart 2006

In de Amsterdam RAI is het deze dagen beurs, beurs en nog eens beurs. Nou zijn ze dat in de RAI wel gewend. Maar de Huishoudbeurs is volgens mij toch wel een van de, zo niet het grootste evenement op consumentenbeursgebied. En tegelijk met de Huishoudbeurs wordt ook de 9maandenbeurs gehouden.
Voor mij een reden om eens naar de RAI te gaan. Jammer dat een vriendin niet mee kon, maar met man is het ook gezellig. Met mijn man tenminste wel, want dat is niet zo’n zeur die alles te veel en/of te oninteressant vindt. Dus hebben we vandaag met z’n tweetjes rondgesjouwd over de 9maandenbeurs.
Sjouwen is zeker het juiste woord. Folders, pakketjes, cadeautjes en aankopen, die vervolgens allemaal in de uitgedeelde tassen moeten. Want dat lijkt toch wel dé trend, zorg dat je mensen bij hun aankopen ed een tas met je logo meegeeft. En dan niet een slap plastic tasje, maar het liefst een sterke shopper. Bepakt en bezakt gingen we aan het eind van de middag dan ook naar huis. Lekker met de trein, want dat is dan wel zo relaxed.
Maarreh…dat er mensen zijn die jaarlijks naar de Huishoudbeurs gaan… Mij niet gezien. Die ene hal was al meer dan voldoende!

2 reacties leave one →
  1. 27 maart 2006 11:01

    Herkenbaar! Ik ben ook alleen 1x geweest, inderdaad, ook toen ik zwanger was :o)

  2. grietje permalink
    6 januari 2007 08:22

    ik ga als t ff kan zo vaak mogelijk naar de huishoudbeurs,dit jaar ga ik met mn moeder,lekker slenteren.
    ik heb een dochtertje van bijna 2 en ik vindt t nog steeds heerlijk om op de 9maandenbeurs te sneupen.

Geef een reactie

