Skip to content

buikfoto’s

4 april 2006

Lilypie Baby Ticker
De laatste twee maanden is mijn buik echt heel groot geworden. Van de verdwenen taille eind januari tot de bolle buik nu is echt een wereld van verschil. Niet alleen qua buikgrootte, maar ook qua gevoel. Ik voel me nu echt veel meer zwanger. Krijg ook een boel complimenten. Het gevoel van aanstaande mama hoort nu echt bij mijn lijf en daar geniet ik volop van. Tegelijkertijd begint de buik nu ook echt in de weg te zitten. Mijn organen moeten echt vechten om nog ergens een plekje in mijn lijf te vinden met alle ongemakken van dien. Maar ach…als je dan even naar beneden kijkt en je tenen niet meer kan zien, omdat je kind het zicht belemmert…hmmm, heerlijk!
Even een paar fotootjes ter illustratie:
mijn buik met 20 weken 1 dag (30 januari 2006);

mijn buik met 24 weken 5 dagen (2 maart 2006);

en mijn buik met 29 weken 1 dag (2 april 2006).

2 reacties leave one →
  1. 9 april 2006 10:35

    Ik mis het gevoel en mijn buik soms nog best… Ondanks dat ik helemaal niet zo’n lekkere zwangerschap heb gehad, maar het bijzondere gevoel was toch ook wel heel bijzonder! :o)

  2. 17 april 2006 19:21

    Woei! Het is een échte buik!😉

Geef een reactie

