Skip to content

vreemde dag

2 mei 2006

Op donderdag 2 mei 1974 liet ik mijn eerste schreeuwtje horen. Dat is vandaag dus 32 jaar geleden. Oftewel: ikkeh is jarig! En dit is officieel mijn laatste verjaardag als ‘meisje’, als uhm…kinderloze vrouw… Dit komende levensjaar gaat er enorm veel veranderen. Over een week of 6-7 ben ik moeder en komt er een hele berg verantwoordelijkheid en zorg bij. Het is bijna niet voor te stellen dat er straks op mijn 33e verjaardag een minimensje hier zal rondkruipen.
En dat wordt ook meteen zo spannend aan dit jaar. Mijn allergrootste droom gaat uitkomen. Zal alles goed gaan, zal het zijn zoals ik gehoopt had, zal ik aan mijn eiegn verwachtingen kunnen voldoen. Een beetje zenuwachtig ben ik er wel over. Maar ik kijk er ook ontzettend naar uit. En dus…op naar de 33!

One Comment leave one →
  1. 2 mei 2006 16:59

    Gefeliciteerd meis! Het is je (allemaal) enorm gegund!
    Liefs van ons!

Geef een reactie

