Skip to content

wat een weekend

8 mei 2006

Mijn weekend begon eigenlijk donderdagmiddag al. Volgens onze cao is 5 mei nl een feestdag en dus vrij! Lekker hoor. Zeker met al dat zonnengestraal.
Donderdagmiddag was vooral warm en benauwd en boodschappentijd. Bij Prenatal waren nl woensdag hele geinige wk spulletjes in de aanbieding gegaan. En zodoende liggen er nu een oranje rompertje met “mijn eerste wk” en een oranje t-shirtje met “shhht ik kijk voetbal met papa” klaar voor ons wensje.
Vrijdag was vooral een dag van niks doen en luieren. Pas tegen een uur of drie kwam ik in beweging. Maar toen had ik ondertussen dus wel het berlijnverslag afgemaakt. Als beloning voor mezelf ben ik lekker een italiaans ijsje gaan halen. Jammie!
Zaterdag mijn verjaardags-/moederdag-/het-was-toch-nodig-cadeau opgehaald bij de Hema: een gloednieuwe fiets. Een mamafiets, zodat ik straks in alle comfort en veiligheid met de kleine rond kan rijden. Duurt alleen nog wel een hele tijd, maar dan kan ik nu alvast wennen aan de fiets. En nu mijn gewrichten allemaal niet meer zo willen, is die lage instap ook wel heel erg prettig. Qua kleur is ‘ie trouwens ook helemaal geweldig: fel turkooisachtig blauw. Helemaal Petjes kleur.
Zondag was een echte rustig aan dag. Uitslapen, rustig ontbijten, beetje knutselen op de babykamer en daarna lekker de stad in voor wederom een ijsje en een terrasje. Ondertussen wel een beetje zorgen om Jul, maar die lijkt weer helemaal de oude te zijn.
Rode draad door dit lekker weer weekend: terrasje zitten! Ik zou er aan gewend kunnen raken!!!😉

No comments yet

Geef een reactie

