Skip to content

blegh

12 mei 2006

Die kleine kan er niks aan doen. Die is hard bezig met de laatste grammejes en centimeters en alle puntjes op de i te zetten om straks helemaal af ter wereld te komen. Geef het eens ongelijk.
Maar moeders heft het een stuk minder naar haar zin. Dat mijn buik flink zwaar begint te worden, is logisch. Dat de spieren en gewrichten zuchten onder al dat extra gewicht is mee te leven. Dat mijn benen, voeten en handen flink opzwellen van het vastgehouden vocht, is ook te doen. Maar waarom moet ik ook zo kotsmisselijk zijn? Het is niet meer een beetje maagzuur, het is niet meer afentoe misselijk en/of spugen. Nee, het is nu echt continu het gevoel dat mijn maaginhoud de verkeerde kant op wil. En als ik ergens slecht tegen kan en heel erg kriegel van wordt, is het wel van maagziek zijn. Ik kan ook niks meer vinden wat helpt, da’s nog het meest irritante.
Maandag nog maar eens met de vk in conclaaf, want als dit nog 5 weken zo door moet, dan kunnen ze me straks bij elkaar vegen. En het is juist de bedoeling dat ik energie op ga doen om de bevalling tot een goed einde te brengen.
Zo even van me af schrijven helpt trouwens ook al een hoop!

2 reacties leave one →
  1. 12 mei 2006 20:29

    Sterkte, en hou vol!

  2. Emke permalink
    13 mei 2006 20:18

    Wat vervelend zeg!!! Ik hoop dat de misselijkheid echt mag zakken! Ik wou je een pb-tje sturen, en zag toen de link naar je site… leuk hoor.
    He groetjes!

Geef een reactie

