Skip to content

bijna verlof

16 mei 2006

Nog 3 halve dagen werken en dan gaat mijn zwangerschapsverlof in. De afgelopen weken heb ik alvast een voorschotje genomen door de dinsdagen alvast vrij te nemen. Vandaag dus weer een lekker rustig dagje. De laatste week is toch nog erg spannend. Niet zomaar een beetje opruimen en tijd uitzitten. Nee, gisteren heeft een heus functioneringsgesprek plaatsgevonden. De uitkomst…dat we donderdag nog eens verder praten. Er is toch nog wel twijfel of ik de juiste persoon op de juiste plek ben. En of mijn jaarcontract dat 31 juli afloopt, wel verlengd kan worden.
Dat kwam er een week of twee terug ineens uit. Verbazing van mijn kant, want ik had eigenlijk niet veel van problemen gemerkt. Maar dat is gisteren besproken en nu hebben we een aantal dagen bedenktijd om te bekijken of ik door wil met mijn werk (ook van mijn kant zijn er twijfels of ik daar wel wil blijven) en of het management voldoende vertrouwen heeft dat het na mijn verlof wel goed gaat komen.
Het is wel jammer dat ik nu zo weinig tijd heb om te laten zien dat ik kan verbeteren. Op zich zou ik mijn contract toch wel graag verlengd zien. Hopelijk komen we donderdag dus uit op een nieuw jaarcontract. Wel lichtelijk onhandig dat die termijn in mijn verlof valt, maar ja, een zwangerschap valt slecht te plannen. Duimen dus dat ik vrijdag om 12:30u wegga om ergens half september weer terug te komen.

One Comment leave one →
  1. 17 mei 2006 21:27

    Dat komt inderdaad niet ‘geheel gelegen’…
    Ik duim voor je!

Geef een reactie

