Skip to content

eindelijk verlof

19 mei 2006

Sinds vandaag 12:30u ben ik met zwangerschapsverlof. Het was een vreemde week, maar die is met goed nieuws afgesloten. Mijn contract wordt verlengd. Wel opnieuw voor bepaalde tijd, maar ik hoef me iig niet te gaan melden bij het CWI. Da´s een hele geruststelling. Laat nu die kleine maar komen. Of ja, niet nu meteen, maar ik ben er klaar voor.

2 reacties leave one →
  1. 21 mei 2006 10:19

    Gelukkig, dan kun je je nu rustig gaan voorbereiden en genieten van de laatste weekjes met z’n tweeen!

  2. Patrick permalink
    29 mei 2006 16:16

    gefeliciteerd met de verlenging!

Geef een reactie

