Skip to content

me, myself & i

2 juni 2006

Ben een beetje op de achtergrond aan het raken. Mijn eigen ikje is op het moment niet echt belangrijk. Alles staat in het teken van het aanstaande moederschap. En da’s prima zo. Niks geen drukmaken over hoe laat de wekker moet, wat ik vandaag op het werk moet doen, welke cd’s ik nog moet luisteren, welke films er vanavond op tv komen. Het is allemaal niet bijster interessant.
Nee, laat mij maar lekker een beetje aanrommelen in huis, Luiers strijken, vestje breien, dutje doen op de bank, chocolade snoepen, muziekmobieltje maken.
Het vooruitzicht dat ik straks een geheel nieuwe rol moet gaan vervullen is heerlijk en ik geniet er met volle teugen van.

No comments yet

Geef een reactie

