Skip to content

tekenen

15 juni 2006

Al een paar dagen wordt er in mijn buik geoefend. Zonder dat ik overigens het idee heb dat het echte werk begonnen is. Want iedere keer kan ik nog denken: “nou, als dit het is, valt het wel mee. dus dan zal het wel niet zo zijn.” Mijn baarmoeder is in training, zeg maar.
Vanavond kwam er een nieuw fenomeen bij. Ik verloor de zogenaamde slijmprop. En ook dat zegt niks over hoe lang het nog gaat duren. Het geeft wel aan dat mijn lichaam en kindje klaar zijn voor de bevalling. Heel lang gaat het dus sowieso niet meer duren. Maar ja, of dat nou morgen of over twee weken is, dat kan niemand met zekerheid zeggen.
Tekenen volop, maar van een bevalling is nog lang geen sprake.

2 reacties leave one →
  1. 16 juni 2006 17:56

    Nog steeds geen blokkenschema dus? Of heb je de rider nog niet klaar voor Armad?
    ;o)

  2. 16 juni 2006 22:28

    Spannend hoor! Ik hoop voor je dat je niet al te lang meer hoeft te wachten en dat het echt genieten kan beginnen! Succes, x

Geef een reactie

