Skip to content

geen nieuws

18 juni 2006

Inmiddels is de uitgerekende datum voorbij, maar ons wensje heeft nog niet van zich laten horen. Ach ja, de meeste baby’s worden dan ook na de uitgerekende datum geboren. Dus we wachten rustig verder af.
Lilypie Baby Ticker

5 reacties leave one →
  1. 19 juni 2006 18:57

    Meid wat spannend allemaal ik hoop dat je wondertje snel mag komen en dat je eindelijk van hem/haar mag gaan genieten.
    Ik log heel veel in om te kijken of er al…..
    x daan

  2. 19 juni 2006 22:05

    Geen vaderdagcadeautje dus, zoals bij mijn baas gisteren! Nog even geduld dus…

  3. 20 juni 2006 21:01

    Krijgen we nog een ‘buikfoto’ te zien?
    Voor het ‘te laat’ is?😉 Zou leuk zijn…
    ‘k Denk nu echt iedere dag aan jullie. Lastig om mijn sms duim te bedwingen hoor…
    Liefs!

  4. 22 juni 2006 19:22

    WEL NIEUWS! GEFELICITEERD!!! x

  5. 18 juli 2006 22:30

    misschien wat laat.. maar ik dacht laat ik nog eens kijken..
    gefeliciteerd!!!!!
    groetjes,
    Karin

Geef een reactie

