Skip to content

te is nooit goed

26 juli 2006

De dag is nog maar amper begonnen of ik wil al dat ze voorbij is. Wat zie ik op tegen vandaag! Het kon wel eens de warmste dag van het jaar, van de eeuw, en weet ik wat voor records nog meer, worden. Nou ben ik al geen fan van heel warm zomerweer. Temperaturen over de 30 graden vervloek ik. Maar vandaag kan het wel 36 graden worden… Tel daarbij op het vooruitzicht dat het de komende dagen ook nog erg warm blijft en dat ik vannacht amper geslapen heb, omdat Verel de slaap niet kon vatten… Ik voorzie een rampdag!

No comments yet

Geef een reactie

