Skip to content

avondje alleen

5 augustus 2006

Toen we nog geen papa en mama waren, was het heel gewoon dat lief ’s avonds van huis was. Meestal voor een geluidklus, soms voor een concert. Toen de bevalling naderde, ging hij niet meer van huis. Hij kon een band moeilijk zonder geluidsman laten staan, als ik zou bellen dat ‘het begonnen was’. Vanavond is ‘ie sinds lange tijd weer eens weg, naar Schollenpop, en ben ik alleen thuis met Verel. Zoals zo vaak zit ik met een fles fris en een zak chips op de bank te zappen. Maar ik hoef me niet te vervelen, want ons meisje heeft veel honger.
Ik ben benieuwd hoe het zodadelijk is om in mijn uppie te gaan slapen.

No comments yet

Geef een reactie

