Skip to content

in shape

15 augustus 2006

Zo, er zit weer een sessie postnatale gym op. De begeleidster van de zwangerschapscursus geeft ook de nagym en ze had ons al voorbereid. “Als jullie naar de nagym komen, dan gaan we flink hard werken.” En ze maakt het waar! Phfew… wat een oefeningen. Maar het is voor een goed doel. Mama’s buik- en anders onderlichaamspieren hebben een flinke klap opdoffer gehad en zijn hoognodig toe aan versterking. Nog twee lessen en dan moeten we zelf verder met de oefeningen. Hopelijk hou ik dat een beetje vol, want zo’n flubberbuik is niet echt mijn schoonheidsideaal.

2 reacties leave one →
  1. 17 augustus 2006 11:17

    Ik ben veel te ‘lui’ om oefeningen te doen… Mijn buik is dan ook niet meer voorzien van de 6-pack die ik had vóór Sam, maar ja. Heb 2 mooie kindjes en ik ben ook geen 16 meer, hahaha

  2. 17 augustus 2006 13:29

    een 6pack heb ik nooit gehad. dus alles wat mijn buik strakker wordt, is mooi meegenomen.🙂

Geef een reactie

