Skip to content

in m’n uppie

17 augustus 2006

Ohohoh, ik zit al 2 uurtjes alenig op de bank. TV boeit niet echt, ik zit eigenlijk te wachten tot Verel wakker wordt voor haar voeding. Zal wel zo rond 22u zijn. Tot die tijd dan maar even forummen en loggen…
Tsja, je moet wat als manlief naar Lowlands is…
Nou maar hopen dat ik hem niet al teveel ga missen. En voor hem dat het weer een beetje behoorlijk blijft. Lief heeft sind seen week een nieuwe telefoon. Nu hebben we er allebei eentje met camera, mms-dienst is vandaag aangezet, dus nu kunnen we elkaar in woord en beeld op de hoogte houden. Ik kan toch een beetje meeleven met de sfeer van Lowlands en papa kan op de hoogte blijven van iedere mm die Verel groeit. 😉
Maandagmiddag is hij weer thuis en dan heeft hij lekker de hele week nog vrij. En ik heb dit weekend gelukkig een heleboel afleiding gepland.

No comments yet

Geef een reactie

