Skip to content

ritme

29 augustus 2006

Het kriebelde vorig weekend nog wel, hoor. Het inpakken van de tent en rugzak, met z’n allen in de auto op weg naar Flevoland. En het hele weekend mms-jes met sfeerbeelden van Lowlands. Oei, daar had ik toch wel graag bij willen zijn. Maar ja, Verel mag nog niet alleen thuisblijven…
Nee, eerlijk is eerlijk, ik zou die kleine meid echt nog geen vier dagen en nachten kunnen missen.
Papa kon dat ook maar met moeite. Dus dat hij nog een hele week vakantie had, maakte veel goed. We hebben lekker uitgebreid gezinnetje gespeeld en zijn veel op pad geweest.
Maar nu is het weer over tot de orde van de dag. Weer terug in het ‘normale’ ritme van slapen, huilen, eten, slapen. En dan probeer ik ook langzaam over te gaan naar het ritme zoals dat over 2 weken zal worden, als ik weer ga werken. Nog niet teveel aan denken, maar 15 september moet ik weer aan de slag. Tot die tijd geniet ik van elke minuut die ik als huismoeder kan doorbrengen. Ik zou er zo m’n carrière van willen maken.

No comments yet

Geef een reactie

