Skip to content

warrig hoofd

26 september 2006

Het is nog steeds een behoorlijke warboel in mijn hoofd. Het is met momenten erg moeilijk om positief te zijn. Om alles van de zonnige kant te zien. Maar ik kan met mijn hersenspinsels wel aankloppen bij mijn lief en mijn familie. En als de tranen weer een sover mijn wangen biggelen, kijk ik in de box of het wiegje. Daar ligt ons heerlijke wondertje en zij geeft zelfs de dichtstbewolkte dag een gouden randje.
Ben er ook wel erg trots op dat ik het nog steeds zonder medicijnen red. Het is afentoe wel aanlokkelijk om antidepressiva te vragen aan de huisarts, maar dat lost niets op. Dat zullen de gesprekken met de psycholoog straks hopelijk wel gaan doen.

One Comment leave one →
  1. 29 september 2006 12:00

    HĂ© meis,
    Wat lees ik nou?? Ja het moederschap en alles wat daar bij hoord maakt veel emoties in iemand los. Vind het wel heel erg knap dat je zelf in de gaten hebt dat je depresief bent en dat je actie onderneemt. Als ik iets voor je kan doen laat het me maar weten hoor.
    Hele dikke kus en knuffel
    Danielle

Geef een reactie

