Skip to content

ontwarren

19 oktober 2006

Toch is het enigszins raar. Je begint aan een weblog om lekker van je af te schrijven. Zij het om leuke dan wel minder leuke dingen te vertellen. Maar in de praktijk komt het er toch op neer dat de leuke dingen veel makkelijker loggen als de moeilijke.
Een weblog maakt je kwetsbaar en da’s prima te handelen zolang je goed in je vel zit. Als er wat hobbels op je pad verschijnen, is het ook wel lekker om je gedachtes te spuien. Maar als je eenmaal echt diep in de emotionele shit komt, is bloggen een stuk minder aantrekkelijk.
Voor mij althans wel.
En dus is het hier momenteel heel rustig.
In real life wordt er ondertussen hard gewerkt aan mijn persoontje. Er is een begin gemaakt om de gedachten, emoties en andere hersenspinsels te ontwarren. Van tijd tot tijd voel ik alweer wat frisse wind door mijn hoofd waaien. Dus het gaat de goede kant op. De allergrootste opluchting was wel de conclusie dat er geen sprake is van een postnatale depressie. Nee, met Verel en mijn gevoelens voor haar is niets mis. Meer nog, zij is degene die me overeind houdt. Ons meiske is de allerbelangrijkste reden dat ik deze depressie wil verslaan. En er ook voor wil zorgen dat het nooit meer zover komt.

One Comment leave one →
  1. 31 oktober 2006 22:31

    Dapper!

Geef een reactie

