Skip to content

hypermobiele voeten

24 november 2006

Echt waar, ze bestaan…en ik heb ze.
Zodadelijk krijg ik eindelijk nieuwe steunzolen van de podotherapeut. Door het extra gewicht van de zwangerschap waren mijn middenvoetspezen weer overbelast geraakt. Een voor mij bekend fenomeen, waar ik een jaar of 6 geleden dan ook inlegzooltjes voor heb aangemeten gekregen. Helaas is de pijn na de bevalling niet weggegaan, ondanks dat mijn gewicht weer op het oude niveau is. Inmiddels loop ik alweer een maand of 7 met pijn in mijn voeten. Hoog tijd dus, dat er wat aan gedaan wordt. Na diverse doktersbezoeken en onderzoeken door de podotherapeut, krijg ik vandaag eindelijk nieuwe zooltjes. Hopelijk gaat het nu snel beter, want zoals ik nu rondstrompel is erg pijnlijk en vermoeiend.
En wat die hypermobiele voet daar mee van doen heeft? Nou, volgens mij niet zoveel, maar het was een constatering van de podotherapeut tijdens het vorige onderzoek. Maar de term op zich klinkt wel apart.

No comments yet

Geef een reactie

