Skip to content

eerste sessie

17 december 2006

Morgen mag ik me melden bij de ggz voor een eerste afspraak. Geen idee o ze gelijk met de therapie beginnen, of dat het eerst nog een soort intake gesprek wordt. Ik had eigenlijk wel verwacht dat ik er zenuwachtig voor zou zijn, maar niks ervan. Ik heb voldoende afleiding aan m’n hoofd en laat het gewoon maar over me heen komen.
Een opluchting vind ik het wel. Eindelijk kan ik gaan werken aan een verbeterde ik. Of ja, verbeteren hoef ik eigenlijk niet, maar ik moet erop leren vertrouwen dat ik ok ben. En om dat te leren, dat zal ik nog een hele kluif aan hebben.
Maar ik ben het mezelf, mijn Lief en vooral ook mijn kindje verschuldigd om zelfverzekerd in het leven te staan. Want als mijn schatten het waard vinden om mij hun onvoorwaardelijke liefde te schenken, wie ben ik dan om ze tegen te spreken? Dus op naar de eerste sessie: “hoe leert petje van zichzelf houden?”.

No comments yet

Geef een reactie

