Skip to content

oud genoeg?

10 januari 2007

Het is alweer een hele tijd geleden dat Net5 mijn lijfzender was. EEn groot deel van de series die ze uitzonden, vond ik heerlijk om te kijken. Maar de laatste tijd is het niet echt meer mijn ding. Wat ik nog volg op tv is eigenlijk wel beperkt tot DWDD en CSI.
Maar zojuist ben ik weer eens met mijn tv-neus in de spreekwoordelijke boter gevallen. “Grumpy old women”! Al val ik met mijn 32 jaar volgens mij nog niet helemaal in de doelgroep, veel komt me bekend voor. Maarja, als het over shoppen gaat, dan komt het de meeste dames ws al gauw bekend voor.😉
Anyway, ik zit weer eens lekker op de bank met de tv op Net5.
NB> 22:49 De aflevering zit erop en ik val beslist nog niet in deze categorie; ik ben noch grumpy, noch old; maar ik vind het wel erg vermakelijk om te zien hoe al die vrouwen hun alledaagse ergernissen spuien.

3 reacties leave one →
  1. 11 januari 2007 08:57

    Altijd leuk om te horen toch hoe anderen over bepaalde dingen denken. En leuk om jezelf daar in te herkennen, hoe oud of jong je ook bent. Ik vind het ook een grappig programma, maar dat komt denk ik ook doordat het leuke vrouwen zijn die ze de vragen stellen. En by the way: wat is DWDD???

  2. 11 januari 2007 20:26

    DWDD: De Wereld Draait Door, op werkdagen om 19:30u op NL3.

  3. 17 januari 2007 10:58

    Tja, dat had ik er zo snel niet uitgehaald ;o)

Geef een reactie

