Skip to content

reistijdverkorting

10 januari 2007

In het nieuwe jaar is er qua werk/tijdindeling het eea veranderd. Zo ga ik voortaan met de auto ipv de bus. Niet dat ik de bus beu was, of juist de auto heel leuk vind. Nee, maar het betekent wel dat Verel per dag een uur minder opgevangen hoeft te worden.
Daarbij werk ik nu ’s woensdag op de post in Wolluk. In een kwartiertje fiets ik daar naartoe, dat scheelt bijna 1,5 uur dat ik minder van huis ben. En da’s helemaal prettig, want dan is Lief ook thuis en hebben we dus extra tijd samen met onze spruit.

No comments yet

Geef een reactie

