Skip to content

muziekjes

20 januari 2007

Sinds lange tijd heb ik weer eens een paar cd’tjes gekocht. Hiervoor was het laatst gekochte album Umoja van Bløf gekocht. Dat de goedkope cd-tafel bij de FRS mijn aandacht trok, was dan ook niet zo vreemd. Nieuwe muziekjes aan je collectie toe kunnen voegen, is altijd leuk. En zeker tegen een aantrekkelijk prijsje.
Daarbij moest ook nodig de frustratie weggewerkt worden over het wedderom niet succesvol kunnen dowloaden van Planet Internets Music Stream. Als Planetklant krijg ik iedere maand een aantal credits gratis, maar het lukt me steeds niet om ze te gebruiken, omdat het downloaden op de eoa manier niet werkt. Ik heb alle tips en helpadviezen al uitgeprobeerd, die op de website staan, dus nu heb ik eindelijk maar eens de vraag bij Planet zelf neergelegd. Hopelijk kan ik dan volgende maand wel van het gratis tegoed gebruik maken.
In afwachting daarvan heb ik mezelf getrakteerd op twee nieuwe cd’s. Niet echt nieuw, want ja, dan zouden ze niet afgeprijsd zijn. En wat heb ik dan aangeschaft? Eindelijk het eerste album van Keane “Hopes & Fears” en omdat het zo’n leuk joch is “Catching Tales” van Jamie Cullum. Lekker!

No comments yet

Geef een reactie

