Skip to content

georganiseerd

22 januari 2007

Goh…nu ik mama ben, word ik steeds beter in organiseren. Dat nieuwe talent komt nog niet helemaal tot zijn recht vanwege de chronische vermoeidheid. Maar op de dagen met wat meer energie, lukt het me steeds beter om lijstjes op te stellen, taken af te strepen, formuliertjes tijdig in te vullen. Voor de boodschappen schrijf ik steeds vaker een lijstje. We zitten nooit zonder fruit of groente voor Verels hapjes. Schone luiers, billendoekjes, creme, liga, alles is op tijd aangevuld en ligt op een vaste plek.
En passant lukt het dan natuurlijk ook steeds beter om het hele huishouden draaiende te houden. Natuurlijk loopt het nog niet helemaal op rolletjes, maar er is duidelijk verbetering zichtbaar. Niet alleen op huishoudelijk gebied trouwens.
Mijn aangifte omzetbelasting over het 4e kwartaal van 2006 heb ik gisteren al ingevuld en nu eens niet tot de laatste dag 23u gewacht. Ja, het kan nog wel eens wat worden. Een georganiseerd Petje!!!

No comments yet

Geef een reactie

