Skip to content

einde contract

24 januari 2007

Eigenlijk was het bekend, maar sinds vroige week weten ook alle collega’s het en heeft de vacature al in de krant gestaan. Mijn contract eindigt per 1 april en zal niet verlengd worden. Helaas, pindakaas. Dat klinkt laconiek en zo ben ik er ook wel een beetje onder. Want eerlijk is eerlijk, als zij mijn dienstverband niet hadden beëindigd, had ik dat zelf wel gedaan.
En dan nu op zoek naar een andere baan. Sterker nog, volgende week heb ik al een sollicitatiegesprek. Da’s snel, hé!

One Comment leave one →
  1. 5 februari 2007 20:34

    Hupsakee! Next ;o)
    Succes!

Geef een reactie

