Skip to content

solliciteren I

16 februari 2007

Op zoek naar een nieuwe baan heb ik inmiddels drie sollicitaties verstuurt. Op de eerste werd ik uitgenodigd, maar alsnog afgewezen. Nav de tweede mag ik volgende week op gesprek komen. Van de derde heb ik nog niks gehoord, maar die heb ik dan ook pas dinsdag verstuurd. Misschien gaat het cwi-miepje toch nog gelijk krijgen en vind ik binnen het half jaar een andere baan.
Zal ook wel moeten, want ik heb vanwege mijn tussentijdse carriéremove naar zelfstandig ondernemerschap maar 3 maanden recht op ww. En da’s niet veel.

One Comment leave one →
  1. 28 februari 2007 09:34

    Hé meis,
    Die andere baan vind je echt wel hoor. Hoop voor je dat dat de baan is die goed bij je past en dat je het kunt combineren met Verel.
    denk nog steeds aan jullie hoor.
    x daan

Geef een reactie

