Skip to content

zwaar!

21 februari 2007

Na zo’n feestweekend en nog een paar dagen vrij is het wel heel lastig om weer aan het werk te gaan. Zeker nu de laatste weken zijn ingegaan. Het zou eigenlijk niet zo mogen zijn, maar ik merk dat mijn inzet toch een beetje dalende is. Maar daarentegen is het wel prettig dat ik echt een taak af kan maken. Dat als ik straks vertrek, mijn werk is afgerond. Of althans, waar het de administratie van 2006 betreft. Iemand inwerken zit er niet in, aangezien er nog geen vervanger is aangenomen. Nou ja, da’s niet mijn probleem. Niet meer, gelukkig.
Morgen een sollicitatiegesprek bij een bedrijf waar ik op het fietsje naartoe kan. Zou mooi zijn als dat een positieve uitkomst heeft.

No comments yet

Geef een reactie

