Skip to content

nieuwe baan

13 maart 2007

Gisteren vulde ik nog een aanvraag voor een ww-uitkering in, vandaag kon ik me alweer afmelden bij het CWI.
Jawel! Per 1 april heb ik een nieuwe baan. Ook weer voor 20 uur per week, maar dan beter verdeeld over de week (ma4+wo8+vrij8 ipv ma4+wo8+do4+vrij4) en nagenoeg hetzelfde salaris. Ik doe qua functie wel een stap omlaag, maar da’s een bewuste keus. Ik vind het uitvoerende boekhoudwerk veel leuker als het controlerende. Het bedrijf zit hier in Wolluk, dus ik kan voortaan ook nog met de fiets. Heerlijk!!!
Kortom, ik ga aan een leuke nieuwe uitdaging beginnen. En het allerbelangrijkste, ik krijg meer tijd voor Verel en het huishouden. Over een paar weken kan eindelijk dat zooitje hier weer eens op orde worden gebracht.

3 reacties leave one →
  1. danielle permalink
    17 maart 2007 23:14

    Hé meid,
    Ook jij bedankt voor je lieve reactie op ons log.
    Wat lees ik 1 april lekker een nieuwe baan in de buurt. Meid wat heerlijk. Lekker 2,5 dag en dus meer tijd voor je zelf en Verel.
    x daan

  2. 21 maart 2007 22:17

    Gefeliciteerd!
    (ennehm, wat een rare inlog meldingen heb je tegenwoordig op je weblog??)

  3. 21 maart 2007 22:36

    rare inlogmeldingen zijn weer verdwenen. ik had een beetje met mijn instellingen zitten rommelen.

Geef een reactie

