Skip to content

wie had dat gedacht

14 maart 2007

Een hele gewone dinsdagavond en ineens dringt er een schitterend gevoel tot me door.
Niks interessants op tv en dus hadden we als veraangenaming tijdens het wegwerken van de enorme afwas een dvd opgezet. Racoon live in Paradiso.
Ook het fornuis had een schrobbeurt nodig. Ik liet mijn gedachten gaan op de muziek. Een beetje mijmerend over ons huisje-boompje-beestje besefte ik dat het hier allemaal mee was begonnen.
Met Racoon…
Was Feel Like Flying geen 3FM megahit geweest, dan had ik ze misschien nooit ontdekt. En had de rest van NL ze misschien nooit ontdekt. En dan had die ene leuke jongen ze misschien nooit leren kennen. En dan was ik de man van mijn dromen misschien nooit tegen gekomen. En was het liefste Vereltje van de wereld misschien wel nooit geboren.
Kortom, wie had dat kunnen denken in 2000?!?
Ik in ieder geval niet

No comments yet

Geef een reactie

