Skip to content

gewild

25 maart 2007

Afgelopen maandag heb ik het contract met mijn nieuwe baas getekend. Helemaal blij dat ik niet de ww in hoef, dat de baan goed aansluit op mijn wensen en dat het werk is wat me heel leuk lijkt.
Belde vrijdagmiddag een kantoor waar ik ook nog gesolliciteerd had. Of we een afspraak konden plannen. Helaas, meneer, u bent te laat.
Het is wel vlijend en ik heb er nog even aan gedacht om toch een gesprek aan te gaan. Wie weet zou ik dan in mijn proeftijd nog kunnen switchen. Maar nee, ik kijk uit naar mijn nieuwe baan, dus waarom verder zoeken. En ik heb die roerige tijd eindelijk wel eens behoefte aan vastigheid.
Dus ik heb die meneer vrijdag vriendelijk bedankt, maar nee. Dat vond ‘ie wel jammer. Tsja, dacht ik toen, dat krijg je ervan als je een sollicitatie 3 weken laat liggen voor je reageert.

One Comment leave one →
  1. 27 maart 2007 20:47

    Top meid niet in de ww.
    Enne super bedankt voor je lieve kaartje.
    Je bent een schat.
    x daan

Geef een reactie

