Skip to content

klaar

30 maart 2007

Zo, dat was het dan. Deze baan zit erop. Ik denk er nog maar even niet over na dat ik maandag al meteen bij de nieuwe baas wordt verwacht. Eerst even rustig bijkomen, want deze laatste week was erg hectisch.
Maar goed, ik heb wel alles af kunnen ronden. Dus ik ben met een gerust hart weggegaan. Een ook heel opgelucht, want ik ben blij dat ik niet meer constant op mijn tenen hoef te lopen, dat ik niet meer hoef te werken met een manager die mega workaholic is en die instelling ook van andere verwacht, dat ik niet langer op zo’n saaie plek hoef te werken en dat ik geen ‘flexibele’ instelling (lees: te pas en te onpas overuren draaien) meer hoef te hebben.
Vanaf maandag wordt het een vast ritme, een prettiger ritme, een levendiger kantoor, een ‘makkelijkere’ baan en een kortere reisafstand. Ik heb er zin in.

No comments yet

Geef een reactie

