Skip to content

depressief

19 april 2007

Volgens mijn behandelaars is mijn depressie in regressie. Oftewel, ik ben goed op weg naar de zonnige kant van het leven. Maar er zijn van die dagen dat het gewoon niet lukt. Vandaag is zo’n dag. Terwijl de zon buiten volop straalt, weet ik me geen raad met de dag. De tranen prikken regelmatig achter mijn ogen en ik moet moeite doen om van de bank af te komen. Gelukkig is er Verel. Door haar vrolijke snoet zak ik niet al te ver weg in zo’n passieve, negatieve bui.
En afentoe hier mijn hart luchten helpt ook.

No comments yet

Geef een reactie

